Garanti och Service
Xiaomi Scooters, Robotdammsugare och Handdammsugare
Genom att kontakta oss här får du hjälp med service och support på Xiaomi Scooters, Xiaomi Robotdammsugare och Xiaomi Handdammsugare.
Du fyller i en serviceanmälan tillsammans med vår kundtjänst och skickar sedan in er produkt till Mistores egna verkstad. All kontakt och arbete sker under samma tak, för att du som kund snabbt ska få nytta av din Xiaomi produkt igen.
Fraktsedel tillhandahålls utan kostnad vid garantiärenden.
Produkter utanför garanti
För service och support på Xiaomi produkter efter att garantitiden gått ut, för byte av däck eller annan service på din scooter, service på robotdammsugare eller annan Xiaomi produkt kontakta oss här för kostnadsförslag/offert. Givetvis utför vi all service med originaldelar.
Xiaomi Smartphones
Service och support på Xiaomi mobiltelefoner hanteras inte av Mistores verkstad. Ni kontaktar istället Conmodo för mer hjälp. Via länken nedan anmäler ert ärende och skickar sedan in telefonen direkt till verkstaden.
Conmodo tillhandahåller fraktsedel utan kostnad.
Conmodo tillhandahåller fraktsedel utan kostnad.
Övriga produkter
För service och garanti på produkter köpta på Mistore, kontakta oss här.
Har du köpt din produkt av en annan återförsäljare?
Kontakta först och främst återförsäljaren för mer hjälp.
Kontakta först och främst återförsäljaren för mer hjälp.